Nikdo tomu nevěřil

Když jste se svým nápadem vyšla na světlo, tak vás všichni zrazovali. Snad každý, kterému jste o něm řekla, měl pocit, že je to hloupý nápad a že něčím takovým se rozhodně nemůžete uživit. To vás zprvu na všech těch lidech okolo vás hodně mrzelo, ale poté jste si řekla, že je dobré, že jsou k vám upřímní a víte, na čem jste. A dokonce vás to ještě více utvrdilo v tom, že se do svého záměru pustíte, abyste všem ukázala, že to není tak, jak si myslí oni, ale že je to tak, jak si myslíte vy. Zkrátka, že se svým podnikatelským nápadem dokážete prorazit.

A přece jste prorazila

A nejedná se o nic většího ani složitějšího než o to, že lidem nabízíte možnost ozdobit jejich tričko originálním potiskem anebo malůvkou. Štětcem a barvami na textil totiž vládnete jako málokdo jiný a tak lidem nabízíte k dispozici svou kreativitu a řemeslnou zručnost, aby se mohli díky tričku z vaší dílny vyčlenit z davu. A ač to zpočátku vypadalo jako marná práce a ještě méně jako možnost výdělku, tak nakonec se karta obrátila. Nyní už je vaše malá domácí manufaktura natolik populární, že jste musela přijmout posilu a plastové obálky na odesílání textilií kupujete po stovkách.

Nikdo tomu nevěřil
Ohodnoťte příspěvek